آغاز به کار سامانه دریافت نظرات، پیشنهادات و شکایات از خدمات مالیاتی برون‌سپاری‌شده

به گزارش رسانه مالیاتی معتمد ما، سازمان امور مالیاتی کشور طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با عنایت به ماده (26) قانون پایانه‌های فروشگاهی ‌و سامانه مؤدیان، این سازمان می‌تواند جهت حصول اطمینان از عملکرد صحیح مؤدیان در خصوص صدور صورتحساب الکترونیکی، ثبت دقیق در سامانه مؤدیان و اطمینان از انجام تکالیف قانونی توسط مؤدیان و ارائه آموزش و مشاوره‌های فنی از خدمات شرکت‌های معتمد مالیاتی استفاده نماید. آغاز به کار سامانه دریافت نظرات، پیشنهادات و شکایات از خدمات مالیاتی برون‌سپاری‌شده

در این راستا و با توجه به اهمیت تکریم ارباب رجوع و با هدف بهبود عملکرد شرکت‌های معتمد ارائه دهنده خدمات مالیاتی، سامانه دریافت نظرات، پیشنهادات و شکایات از فعالیت شرکت‌های معتمد ارائه کننده خدمات مالیاتی و مجریان غیردولتی برون سپاری خدمات مالیاتی، راه‌اندازی شده است.

مودیان می‌توانند با مراجعه به پرتال اطلاع رسانی سازمان امور مالیاتی کشور (www.intamedia.ir) بخش ارتباط با ما، سامانه جامع گزارشات مردمی، نسبت به ثبت شکایات، نظرات و پیشنهادات مرتبط اقدام نمایند.

منبع : رسانه مالیاتی ایران

با معتمدما صورت حساب های الکترونیکی خود را رایگان ارسال کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *